Siyonist yerleşimciler, Mescid-i Aksa’ya saldırdı

Siyonist yerleşimciler bir kez daha Mescid-i Aksa’ya baskın düzenlediler.

El-Alem’in verdiği habere göre Siyonist yerleşimciler bugün sabah saatlerinde İsrail askerlerinin güvenlik önlemleri altında, bir kez daha Mescid-i Aksa’ya baskın düzenledi.

Siyonist yerleşimciler, Mescid-i Aksa’ya girerken, Filistinliler’in protesto eylemiyle karşılaştı.

BM Eğitim, Bilim ve Kültür Örgütü UNESCO bir süre önce, Mescid-i Aksa ile Yahudiler’in hiçbir bağ ve alkası olmadığına vurgu yapan kararnameyi onayladı.

Bu kararname, Siyonist rejim yetkililerini öfkelendirdi, öyle ki Tel-Aviv, UNESCO ile işbirliğini askıya aldı.

Buna rağmen Siyonist yerleşimcilerin Mescid-i Aksa’ya baskınları, Siyonist askerlerin desteğiyle artan biçimde devam ediyor.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.